увійтизареєструватися
Україна - Свидовецький хребет пам'ятки
Свидовецький хребет визначні місця, що цікавого.
14 травня 2014
додати
свій голос

Так уже влаштована людина, що вічно йому чогось не вистачає : грошей, любові, здоров'я..., слави, влади, успіху..., сім'ї, дітей, цікавої роботи..., турботи, розуміння, уваги... Цей список можна продовжувати до нескінченності. Але навіть якщо раптом якимось чарівним чином все це виявиться у людини в одночас, радість буде недовгою, і дуже скоро його знову охоплять смуток, зневіру, невдоволення життям і захочеться чогось... новенького. Адже насправді людині просто необхідні постійні сплески емоцій, новизна відчуттів. Саме спрага нових відчуттів змусила нас в « студену зимову пору» покинути свої затишні і теплі житла і відправитися в Карпати.

Зимовий похід в Карпати: Свидовецький хребет
Новизна відчуттів обіцяла бути дійсно новою, адже я ще ніколи не була взимку в горах, та і якщо чесно, то взимку я взагалі мало де буваю, взимку я впадаю в сплячку, і всі мої переміщення обмежуються маршрутом дім-робота -дім. Але на цей раз я порушила звичний підвалина і, зібравши рюкзак, вирушила в дорогу. Звичайно, можна було, як всі пристойні люди, махнути в Буковель кататися на лижах, але це, як каже один мій друг, « попсня ». Новизна відчуття вимагала саме рюкзак !
Після вже звичних зборів та кількох годин напівдрімоти в міні - бусику ми опинилися в селі Кваси ( с.Кваси, Рахівський р- н, Закарпатська обл. ). Назва села пов'язана з тим, що тут знаходяться джерела мінеральної води, гуцули називають її «Квасний » (тобто кисла ) вода.
Саме тут наша компанія повністю укомплектована, і ми вирушили в дорогу.
Яким же він був цей шлях ? Спочатку - ніяким.
Я очікувала потрапити в зимову казку - іскристий на сонці і поскрипує під ногами сніг, вкриті інеєм дерева, що кружляють у чарівному танці сніжинки. Але сонця не було, ніщо не іскрилося, та й деревам було глибоко плювати на мої очікування, вони стояли сірі й нудні. Нічого казкового навколо не спостерігалося. Ми просто йшли, йшли, йшли. Було ні холодно, ні жарко, ні легко, ні важко. Одним словом - ніяк..
І все ж це було набагато краще, ніж сидіти на роботі і підтримувати безперервний круговорот паперів в офісі.
Зимовий похід в Карпати: Свидовецький хребет
У міру того як ми заглиблювалися в ліс, картина змінювалася. Засохлі жовті листочки на тлі снігу виглядали досить незвично і трохи тоскно, нагадуючи пісню про білі троянди..
А потім пішов сніг... величезними пластівцями, як я і хотіла, на очах змінюючи ліс до невпізнання..
Не хотілося нікуди йти. Хотілося ось так стояти і просто дивитися на сніг. Відчувати, як м'які пластівці ніжно стосуються особи, повільно тануть і стікають по щоках... за шиворот, ось... чарівництво закінчилося і виникло бажання йти далі.
Дуже скоро ліс закінчився, і ми вийшли на полонину Браівка (це на схилі гори Близниця Свидовецького гірського масиву ). Тут все було зовсім по -іншому : величезні снігові пластівці, які так красиво кружляли в лісі, тепер мчали в обличчя зі страшною силою. Було неприємно, і холодно..
Зимовий похід в Карпати: Свидовецький хребет
Радувало тільки те, ми вже прийшли до місця нашого нічлігу.
Я людина досить зніжений і теплолюбний і відважилася на зимову вилазку в гори з умовою, що ночувати в наметі не доведеться. Чоловік запевнив : « Будуть будиночки ». І дійсно, будиночки були. Багато будиночків. Можна навіть сказати, цілий готельний комплекс HV - « Karpaty ice hotel »..
А ось і наше бунгало..

Звичайно, влітку тут живуть пастухи, випасають овець, і називається це « колиба », але сьогодні тут житимемо ми. В тісноті, та не в образі.
Зимовий похід в Карпати: Свидовецький хребет
Якщо для мене майбутня ночівля в будиночку гуцульських пастухів була справжньою екзотикою, то для людей вже не раз ходили взимку в Карпати це справа буденна. А оскільки душа бажала новизни, вони вирішили ночувати в будиночку ескімосів - голку, до споруди якого тут же і приступили..

Їх не лякали ні вітер, ні сніг, ні мороз. Але настали сутінки внесли корективи в проект грандіозного будівництва. Сніговий будинок вимагалося терміново здати в експлуатацію, тому його швиденько накрили шифером, запозиченим з напівзруйнованого будиночка. Вийшов такий собі ексклюзивний варіант голку.
Зимовий похід в Карпати: Свидовецький хребет
Як потім зізналися ночували в голку друзі, спати їм було не холодно. А дуже холодно. Та й нам було не жарко. Всю ніч вітер голосно вив, нахабно пробираючись в будинок крізь усі наявні щілини. Але як каже російське прислів'я : «Ранок вечора мудріший», і це дійсно так ! Ранок видався тихим і безтурботним.
Після вчорашньої непроглядній сніжної імли, що перетворила все навколо в однорідне сіре місиво, це було справді щедрим подарунком природи. Тепер ми могли озирнутися навколо і побачити, що ж нас оточує. А перші промінчики сонця, що сходить розбавили чорно -білу палітру навколишнього світу, радуючи око безліччю відтінків..

Вранці « Готельний комплекс » постав у всій красі..
Зимовий похід в Карпати: Свидовецький хребет
Навіть наша халупа, ой, вибачте, бунгало, в світлі нового дня виглядало набагато симпатичніше..
В систему all inclusive нашого « готелю» входили сонячні ванни і сніго -водні процедури, але це тільки для сильних духом чоловіків..
Погода продовжувала радувати, і ми вирушили на невелику прогулянку..
Зимовий похід в Карпати: Свидовецький хребет
Вітру і раніше не було, сонце пригрівало. От уже не думала, що взимку в горах може бути так тепло, і це після вчорашньої - то хуртовини !.
Карпати прекрасні завжди, в будь-яку погоду і будь-який час року, але ці безкраї білосніжні простори викликали особливо піднесений настрій - радість, захоплення, захоплення, втім, неможливо передати словами всю гаму емоцій, яку вони викликали. Це треба бачити, це треба відчувати !.

Потім був легкий і стрімкий спуск в село Кваси, смачну вечерю, банька і солодкий сон в затишному номерки міні - готелі сімейного типу. Це було просто чудово, приємно і комфортно, але в пам'яті назавжди залишаться ніч, проведена в гуцульській колибі і безкраї снігові простори Карпат, тому що саме вони подарували той сплеск емоцій і ту новизну відчуттів, що так необхідні в житті.
Час поїздки - 25-27 січня 2013

Автор статьи Алла Склярова, больше моих статей вы найдете на моем блоге http://sk-alla.livejournal.com
Понравилось:
ДААА!
ВІДГУКИ "ЗИМОВИЙ ПОХІД В КАРПАТИ: СВИДОВЕЦЬКИЙ ХРЕБЕТ"
Наталья, 24.11.2016   відповісти
Спасибо большое за этот отчет, прямо все прочувствовала. Прекрасные снимки, сильные эмоции, прямо очень захотелось туда в эту зимнюю сказку. Вы молодцы!!!
ім'я
коментар
УРА! Відгук реєстрації не вимагає!
Погода в Києвіінше місто
вдень:0...0 °C
вночі:0...0 °C
Останні коментарі
Вікторія, 11:58
Вікторія, 11:53
Вопрос-Ответ
5 случайных отчетов
Напередодні набирає все більшої популярності Хеллоуїна...
Нарешті дійшли руки написати звіт аж по серпневій поїздку...
Місто Умань, що в Черкаській області України не може похвалитися...
Цього літа з'їздив я нарешті в Івано -Франківськ. Давно...
Підійшов до кінця наш час активних подорожей. Останні дні...