увійтизареєструватися
Україна - пам'ятки
визначні місця, що цікавого.
12 жовтня 2012
додати
свій голос

У 00.28 ночі, майстерно не спізнитися на поїзд 47Д (17 грн квиток по студ. ), Ми солодко поспав. А вже в 5.28 ранку чесали заспані очі в Сімферополі. Довго свербіти не довелося, оскільки сподобався нам Мерседесік Віто забрав за 20 грн з особи в туманну далечінь спочатку Ангарського перевалу, а потім і в прозору височінь Алушта- Ялтинського серпантину до селища Краснокам'янка ( Кизилташ ).

Прикупивши в місцевому магазині необхідне похідне спорядження : воду, в 7.38 ми направили стопи у бік Кримського природного заповідника, а саме до закинутого кар'єру у Червоного каменю. Рівно о 7.40 я бадьоро вискочила з-за хвостовій спини і проорана, щедро розпорошуючи слюні дружелюбні бактерії і флюїди, йому в обличчя : «З Днем народження, Пух ! ». Впоравшись з першим ранковим шоком Хвіст почав шукати потрібну стежку вгору, до Роман- Кошу. Дорога знайшлася швидко, як і прекрасні треш- пейзажі на руїни кар'єрних бараків,

Аю- Даг затягнутий сивиною туману

і виразну кримську рослинність, складові гармонійну колекцію осінь -зима 2009-2010 року.

Пояснювальне відступ: Напередодні свого ДР, десь за місяць, Хвіст пригрозив повідомив, що завжди мріяв своє День народження зустріти ночівлею на найвищій вершині Криму - Роман- Коші (1545 м, якщо че ). За цим ми туди і вибралися.

Не встигнувши вступити на крутий підйом, Хвоста наздогнав перший подарунок : чудо черевики Columbia pikchers представляє, ношені півраза, але пролежали хз- скільки часу в коробці, навіть без легкого руху руки перетворилися на елегантні сандалі класу, як сказала б Альона ( за це і ціную )), « йобанарот ».

Тут же виникло питання : « А може ненадо ?! » На що, Хвіст бадьоро покрокував у гору. / В цьому місці я підношу молитви небесам, б'ю в бубон полбу з вигуком " Джабі ! " і сподіваюся на ураган в стопіццот балів і непрохідні льоди Антарктики, які нам завадять вже метрів через 200 пертися з рюкзачінамі вгору. /
Через 200 метрів антарктичні льоди з похмурими пінгвінами не стали перед нами перепоною до підйому на гору і довелося, тугіше затягнувши ремені рюкзака на виснаженому каякингом тільце і натяжних взвив, тупати вгору.

Сосновий ліс

плавно змінився буковими нетрями,

а я зажадала святкового пирога

Роман-Кош в нельотну погоду

(хто не зрозумів, ми його завбачливо взяли в дорогу. Вот)

і щоб нікуди не йти вгору. Хвосту нелюдську хитрістю і обіцянками прекрасного вдалося мене вкотре підняти на ноги.

Роман-Кош в нельотну погоду

Коли ж я вже почала зображати передсмертні судоми і ліловий колір обличчя, Хвіст стоїчно визволили другий рюкзак собі на шию. Це, я вважаю, дуже правильно і по- джентельменськи.

Так ми досягли зони снігу,

Роман-Кош в нельотну погоду

де знайшли самотнього воїна - комара,

недавно покинуту халупу

Роман-Кош в нельотну погоду

і стежку щільно усіяну горошком парнокопитних заповідника. Муфлони, подумала я про них, а про себе сказала: « Йопаралон ».

Горошок незафотала, якщо че.
Від халупки почалася красива зона крижаних калюж і мокрого снігу,

Роман-Кош в нельотну погоду

де ми і перекусили з таким ось прекрасним видом вдалину і швидко насувається хмару.

Туча прийшла - видимість закінчилася,

Роман-Кош в нельотну погоду

а ми досягли перевалу - Гурзуфское сідло ( 1388 м, Колишня назва перевалу - Гурбет - Дере - Богаз (у перекладі з кримсько- татарської - перевал « Ущелина чужини ». ).

Замаскувавши рюкзаки під ялинки і сніг, ми весело вирушили вгору і вліво в пошуках вершини Роман- Кош. Але погода ввисі була нельотна і ми, знатно Потикавшись носом в тумані в різних напрямках,

взявши штурмом якісь непозначені на нашій карті вершини, і проклинаючи красивими словами штучку по імені GPS, вже було вирішили що не доля, але чу... доля постукала в двері, а в мозок логіка і ми, нарешті правильно взявши слід, знайшли горезвісний хрест з інформаційним каменем.

Роман-Кош в нельотну погоду

Трохи погравши в царя гори

і подережіровав вітром на вершині світу Криму,

Роман-Кош в нельотну погоду

ми ходою поспішає борсука ( вікіпедія глаголить, що такі там водяться ) і долаючи опір ураганного вітру спустилися до перевалу.

По дорозі я незамедлілі вбити себе про смерзшийся сніг, ні нічого не вийшло. Так завжди.

Роман-Кош в нельотну погоду

Розумно оцінивши свої сили, погодні умови, 16 години вечора, спорядження у вигляді наскрізь промоклих ніг, на атоми розщепити Columbia

і велика кількість метеоритних дощів на Марсі, ми відмовилися від прогулянки до Альтанки Вєтров і подальшого тріпа по хребту в сторону Ай - Петрі.
Досить довго спускалися за старовинною Романівської дорозі ( неспинно сперечаючись дорога це чи шосе )

Роман-Кош в нельотну погоду

ми заночували десь на межі зони снігу і зловісних букових нетрів, в верхівках яких розкатами гірської річки завивав вітер.

< strong > 26 грудня
Щільно поснідавши

Роман-Кош в нельотну погоду

і не припиняючи сперечатися, ми дуже повільно спускалися над хмарами невідомо куди.

Відсутність потрібного шматка карти і категоричне заперечення всіх основ картографії Хвостом призвело до того, що він позбувся найдорожчого - фотоапарата. (Кому треба Olimpus недорого, звертайтеся ) ))).
Дійшли до сторожки лісника

з таким ось дивовижним автомобілем

Роман-Кош в нельотну погоду

і побачили в околицях стадо полохливих їжаків, ні - ланей ! косуль, які в один стрибок пронеслися над дорогою. А потім побачили коней граціозно скачуть назустріч невідомості мені в тумані.

А потім туман розтанув і в променях вже західного сонця нам відкрилася Ведмідь- гора.

А потім ми спустилися мимо лавандових полів десь на трасу і помчали шукати нічліг у моря в Ялту.
Після нетривалих поневірянь, ми постукали до сторожиху громадського пляжу « Дельфін » і та нас пустила переночувати на гальковий пляж, оголошуючи сутінками напуттям : « Тільки тут майже щоночі хвилі весь пляж заливають ». Ночівля була з купанням, вином і сиром.

< strong > 27 грудня
Ранок був із сонцем,

кораблем,

купанням

і прогулянкою до Лівадійського палацу. / У цьому місці я воззвала до небес знову

Роман-Кош в нельотну погоду

і попросила грому, блискавки і додому, тому як день народження вже закінчилося, а підйоми в гору чому те не припинялися. Але горизонт був завалений,

а Хвіст - немилосердний

Роман-Кош в нельотну погоду

і до чортову палацу ми піднялися. /

Милочка, ліхтарики для тебе :)

Автор: http://yachmoka.livejournal.com
Понравилось:
ДААА!
ВІДГУКИ "РОМАН-КОШ В НЕЛЬОТНУ ПОГОДУ"
ім'я
коментар
УРА! Відгук реєстрації не вимагає!
Погода в Києвіінше місто
вдень:0...0 °C
вночі:0...0 °C
Останні коментарі
Вікторія, 11:58
Вікторія, 11:53
Вопрос-Ответ
5 случайных отчетов
Диканька - найвідоміший селище України, звичайно ж завдяки...
Не така страшна Арабатка, як її малюють.
Тільки повернувся зі сплаву, як дзвонить однокашник, що...
Наступним днем ми вирушили до Ялти, щоб відвідати зоопарк...
Дуже часто ми недооцінюємо красу рідного краю, помилково...